Halil Budakova (5)

81. Halili i grah kerrit veq en rrot mrama.

82. Kur t'hin Halili ndeti mu la krejt peshkaqenat hypin ndardh.

83. Kur hyp halili ne Kali e vet kali ku me t'qu.

84. Kur Halili u kan qoban jon Dridh lopt prej ti.

85. Halil Budakova ka pi veq cigare HB (Inicialet e veta).

86. Halilit nuk Guxon mi ra gaca e cigares deri sa te shkun ky vet.

87. Sali Berisha ka bo kerkese Halilit mos mu pshur mo ne Shipni se heren e kalume kur o pshur e ka vershu Shkodren.

88. Sorrat nuk po guxojshin me glacu ne tok te Halilit.

89. Çiftelia e Halilit eshte me sajlla nven telave.

90. Hashimi ne deklaraten e pavaresis tha: pavaresin le qe nuk ua solla un,ate nuk e fituat as ju por e pruni halili.

91. Halilit i rriten musteqet vet.

92. z.Halili ne vend t'telave t'zerit ka armatura.

93. Halili Kur Ti Frye N'bith Dashit Ja Drejton Brinat..

94. Halil Budakova eshte ZIPCODE ne veti.

95. Halili ja ka ndal KEK-ut rrymen!.

96. Halil Budakova, flen nkom.

97. Kur hin Halili nrestorant kamarieri i len bashkish Halilit.

98. Aerokremi i Halilit është polikolor.

99. Halili i ka kallxu biondines cilin 1sh me qit perpara kur te shkrun nr.11

100. Kur hyp halili n'autobus kondukteri nxjerr bilet per veti.

Share |

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Halil Budakova (5)"

Posto një koment

Powered by Blogger