Halil Budakova (1)

1. Veq halili pshton n'2012-ten.

2. Cka Hajn Per Mengjes Kojshit e Halilit ???
-Dajak

3. 1 njeri niher ka endrru qe u bo Halil..aj njeri tash njihet me emrin Chuck Norris.

4. Halil Budakova i pari ka mar infuzion me qaj rusi.

5. Halili ja ka shkurtu rrenes komt..

6. Halili ja ka ndalu Kaltrina Selimit me e knu kangen: Une gjithmone fitoj !

7. Kurr merr Halili kredi, bankat i pagujne interes Halilit.

8. Kur ka shkel per here te 1 Halili ne Shqiperi ka vdek Enver Hoxha .

9. Halil Budakova shkone ne Brezovice me ski-lift vetin.

10. Të gjithë për Halilin dhe Halili për të gjithë.

11. Halil Budakova e hjek mjekrren me pincet.

12. Halil Budakova kur te don e fut Kosoven ne OKB, pa e vet hiq Keshillin e Sigurimit.

13. "Punën e sodit mos e le per neser" A halili punën e sodit e len per dje.

14. Jeta i ka 5 elemente - Uji - Zjarri - Ajri - Toka edhe Halili

15. Halil Budakova i man sekrete kompjuterit.

16. Halilit me ja shti gishtin nVesh nuk xiglohet.

17. Halili e pin tekillen n'krigell.

18. Pse tash neper filma pe rrehin Bruce Leen!!!Se tash Halili o regjisor.

19. Kur ka pas Halili PC su kon i shpikun Kompjuteri.

20. Halili kur te priton me ja ba at punen grus te vete i thirr kojshit edhe ata skan qare pa ja ba.

Share |

You can leave a response, or trackback from your own site.

0 Response to "Halil Budakova (1)"

Posto një koment

Powered by Blogger